Till det viktiga

Nu har jag semester!
Kände dock att jag kunnat jobba längre för jag trivs så bra :)

Jobbade kväll så jag har hunnit schteka i solen lite idag. Om jag bara inte blev så rastlös och överhettad så kanske färgen sätter sig. Pigmentet saknas ju inte så det är nog bara tålamodet som fattas :)
Årets varmaste dag? Kändes så och sommarkänslorna har definitivt infunnit sig!
Stan fylls med turister och det är så kul med liv och rörelse i lilla Lycksele.



BILD: Tidsresor på Gammplatsen - fotograf Eric Axelsson




Kommentarer
Postat av: S

Jo ja hoppas ja bli kvar. Skull aknske bli inskolad på 3:an te hösten. Men ja ha iaf te 13/8 nu.. :)

2010-07-03 @ 09:34:11
URL: http://sjakobsson.blogg.se/

Plita ner en rad!

Namn:
Hänga kvar?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0