Vuxenpoäng

Något jag insåg idag när jag handlade blommor på handelsträdgårn var att jag förmodligen fått vuxensjukan.
Jag snabbade mig dit för att hinna köpa lite blommor till balkongen för att få göra fint nu i helgen när jag är ledig.
Som vanligt är de supertrevliga och så fick jag allt till toppen pris.
Dagen var gjord och lyckan funnen!

Tänka sig att man kan tagga inför ett blomköp så mycket och bli så glad över rabatt :D
Jag kunde för allt i världen inte förstå mamma när jag var yngre, som pratade om blommor, gardiner etc.
något som jag nu själv lägger mycket tid på. Dock på amatörmässig nivå. Vet knappt vad mina blommor heter..

Haha apropå det..
Mamma har nu åkt till Tunisien men innan hon åkte hade jag bett om råd ang. lite blommor.
Hoppade in på blomämnet mitt i allt Tunisiensnack och frågade "men du, visst hette dom Petunior???"
och mamma svarade så roligt "nej, Tunisier!" haha..svårt att få fram hur roligt det lät på tele dock :)

Petunior :)
Kollektion med Petunior


Kommentarer

Plita ner en rad!

Namn:
Hänga kvar?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0