Bada, bada diskho.

Där har Naima badat idag. Det tyckte hon var jättekul och hon lekte lääänge men när fingrar och tår blivit till riktiga russin så var det dags att dra ur pluggen :)
Vi har lyssnat på barnlåtar från när jag var liten och det var förvånansvärt många sånger jag kunde när jag väl hörde dom. Tycker både barnsånger och barnprogram var bättre förr men det är väl för att man själv var liten och levde sig in i det betydligt bättre än nu ;) Jag menar, hur coola var inte bumbibjörnarna eller Karlsson på taket?

Nu sover sötnöten.
Dags att förbereda middagen men först.

Blåbärssaft & hallon/vaniljskorpor.


Kommentarer
Postat av: Syrran

Det va bättre förr ;)

2010-03-28 @ 17:00:47
URL: http://xxmariaxx.blogg.se/
Postat av: Petra

Jag vet inte än om jag får praktikplats där för jag har inte fått tag på chefen men jag tror inte det är några problem. Känns som det skulle passa mig bättre än Lindex som jag redan fått plats på så jag hoppas på det!!

Skönt att få möjlighet till en riktig anställning. Är ju en stor trygghet att veta att man har jobb. Konstigt att du inte fått erbjudande om det tidigare när du vart där så länge...



Hur länge ska du gå hemma med Naima då? Hur gammal är hon?



Ja det är skitkul och det kostar ju inte så mycket när man gör om gammalt istället för att köpa nytt hela tiden! Objektivet på min kamera har ju gått sönder men jag ska väl lämna in den snart!!

2010-03-28 @ 19:01:06
URL: http://mittlivsomlapp.blogg.se/

Plita ner en rad!

Namn:
Hänga kvar?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0