Födelsedagar

Idag har jag varit med naima och min mor. Vi fixade det sista på systers presenter och drack kaffe.
Maria hade bestämt att vi skulle äta på Park Hotell då vi skulle fira att hon gjort färdigt sin KY-utbildning och tagit examen som butiksledare/säljare. Det gjorde hon i juni tror jag men vi tog tag i det nu! Bättre sent än aldrig va :)
Samtidigt så firades vi (jag och min syster) i efterskott då vi båda fyllt år och fick jättefina presenter av morbroren o mostern.

Blåbärssaft (nyttigt värre :D) Hallon/vanilj skorpor. Te. Yoghurtgodis!


Istället för en blomma. En rolig bok!


Fick också en bärbar hemtelefon men nummerdisplay så nu är det fritt fram att ringa mig hem!! ;D

Kommentarer

Plita ner en rad!

Namn:
Hänga kvar?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0