Glädjefnatt

Naima har skrattat och busat för fullt ikväll. Godisbiten min. Hon smittar av sig med sitt porlande skratt som får en att verkligen kippa efter andan. Så himla kul vi har det! Eller ja hade, nu är hon en utslagen liten stjärna som sover sött. Hon känns varm och har gjort flera dagar men inte direkt påverkad av det. Hennes fjärde tand (vä. framtand) dök upp för någon dag sedan..i början av veckan iaf så det är väl tänderna som ligger bakom det hela.

Dagen har bestått av pulkåkning och krypa i snön, det var ju faktiskt jätteskönt ute trots att det snöade!
Det ska dock bli kul med vår och tunnare kläder som är lättare för donnan att röra sig i.



Nu vill jag egentligen bara sova men det är fredag och jag ska åtminstone se Solsidan, avnjuta lite kanelbullar och ett kallt glas mjölk.
Yepp, yepp det är livskvalitet det.

Imorgon börjar ett nytt liv.
Tjingeling.tingeling.


Kommentarer
Postat av: Nina ¤mamma till Eya¤

Jag gör det i headern och sen får man det att passa ihop med resten i stilmallen :) Så de rundade kanterna är en del av headern, om du förstår hur jag menar? Jag är så dålig på att förklara ;)



Jo, har nyss läst till det men jobbade lite extra med det på sjukhuset och kände att det inte är min grej. Det har det aldrig varit. Läste till uska pga att jag ville vidareutbilda mig till barnmorska, men känner att jag ger upp det också och börjar på nåt helt nytt :)

2010-03-26 @ 22:18:28
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: camol

Åh det är så härligt att se dom små skratta o vara glada :D

Kanelbullar och mjölk lät inte helt fel, älskar kanelbullar!

2010-03-27 @ 13:18:25
URL: http://alhayat.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jahaja. jo ja hata grannar som int respektera andra.. Lycka till me tränningen..:)

2010-03-27 @ 14:49:24
URL: http://sjakobsson.blogg.se/

Plita ner en rad!

Namn:
Hänga kvar?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0