Kontroll

..Naima har blivit vägd och mätt idag. Kurvan fortsätter att plana och det är än så länge helt okey :)
Det var dock inte så roligt på Bebbe C idag, mest de äldre morsorna som tog plats. Undrar varför vissa behöver ha sådan översittarstil? Kanske bara inbillning. Det har i a f varit roligare dagar där.

Idag ska jag handla jäst bland annat. Måste baka upp mjölken som står och surnar i kylen. Än är den inte sur men lär väl bli förr eller senare. Skulle även ha bakat arabiskt bröd..det bästa som finns i tell ya.

Ikväll blir det pyjamas party. Kusin J hänger här till imorron.  Jag är ju annars soloquist så att säga, så det blir skönt att få någon att dela min mörkerädsla med haha. Jag är verkligen expert på att skrämma upp mig själv när jag är ensam..har dock börjat vänja mig. Inatt gick det helt ok faktiskt, i helgen var det hemskt.
Se aldrig skräckfilmer som barn, de sitter i ryggmärgen. ;)

Apropå rygg. Har fiffilurat på varför det känns som att svanskotan är i vägen när jag sitter och har trög nog trott att det har blivit pga. förlossningen men konstigt att det uppstått så långt efter då va..foglossning kan ju sitta i och komma efter så vem vet. Kusin S var i a f smart nog och sa att jag förmodligen måste knäckas till bara. Har ju haft problem med nacke och rygg sen flytt så nu måste jag få tummen ur. Huvudvärken börjar göra sig påmind igen så nu får jag sluta klaga och göra något åt saken.

Nu ska Cecilia fixa krubb.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja ska jobba där, men ja vet int när jja ska börj eller exakt vars ja ska va=)

2010-03-16 @ 13:08:00
URL: http://sjakobsson.blogg.se/
Postat av: camol

Mysigt med pyjamas party! Om foglossning så känner jag av min tills nu (J är snart 4 år!) men det har blivit bättre sen jag började träna. Hoppas din blir bättre också!

2010-03-17 @ 16:33:44
URL: http://alhayat.blogg.se/

Plita ner en rad!

Namn:
Hänga kvar?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0