Sjusovarn'

..igår somnade vi kring 19.30 och jag sov till 5-6 när Naomi vaknade och klappade mig så härligt i ansiktet :) Tänka sig hur fort jag kan somna när jag söver ner Naima men när jag själv ska sova så snurras det hur mycket som helst. Imorse tog vi oss en långpromenad och på vägen hem var det i alla fall en av oss som somnade sött i sin vagn..
Väl hemma så var det bara att beta av tiden med lite disk, bloggläsning, tv, mat mm. Jag har varit på arbetsintervju idag. På mitt gamla jobb men trots det så trissar jag upp mig själv och blir skvatt galen MEN det gick ju finfint så jag är ångestfri och glad. 
                                                                      

Såhär ser min vår/höstjacka ut. Älskar färgen.

Kommentarer
Postat av: Erica

Vilket är ditt gammla jobb ? :)

2010-03-25 @ 22:09:18
URL: http://Erjca.blogspot.com
Postat av: Syrran

Du passar superbra i den! Härligt att det gick bra på intervjun, men mamma hade hunnit skvallra ;)

2010-03-25 @ 23:23:02
URL: http://xxmariaxx.blogg.se/

Plita ner en rad!

Namn:
Hänga kvar?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0