Sol, sol

..strålande sol. Herregud Cecilia putsa dina fönster!! Jag ska verkligen göra det idag I promise.
Egentligen skulle vi iväg för 30 min sedan men Naomtin valde att somna så det blev inget idag.
Hon har piggelinat sen klockan 6 ungefär så självklart får tjejen sova. Jag vill ju tom. sova! :P
Nu ska jag inte det för jag ska nämligen baka bullar..Bullbaket jag somnade ifrån igår..hade inte kommit så långt, bara till smält smör och mjölk som skulle svalna.

Tvättmaskinen spinner för fullt så snart doftar här nytvättat. Det finns ju knappast något godare, möjligtvis nybakta bullar då förstås :)

För övrigt så väntar jag samtal, livsavgörande i min värld. För någon annan en struntsak.

Smell ya..

Kommentarer
Postat av: Sofia

hej, nää de va int så mke folk. Ja for dit vid halv fem så då äre int så mke. men vid sju tiden äre fullt..

2010-03-25 @ 09:20:41
URL: http://sjakobsson.blogg.se/
Postat av: Petra

Hej hej!!

Tack tack..ska bli jätte mysigt med en liten bäbis igen :)

Ja vi trivs jätte bra här faktist. Bättre än väntat.



Håller med dig..heelt underbart väder har det vart! Synd att det ska snöa mer nu bara..



Jag var på Norrskenets förskola som vikarie förra veckan. Trivdes jätte bra där! Arbetsförmedlingen tvingar ut mig på praktik eftersom jag vart arbetssökande i mer än 3 mån och är under 25 så jag ska antagligen vara där och praktisera i tre månader!!



Har du nåt jobb att gå tillbax till sen??

2010-03-25 @ 10:15:45
URL: http://mittlivsomlapp.blogg.se/

Plita ner en rad!

Namn:
Hänga kvar?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0