Tiden ja..

den hade jag glömt. Eller åtminstone att ställa fram klockan! Tur att jag har en syster som har koll på läget :)
Jag hade annars missat viktiga saker imorgon.

Idag har varit en lugn dag. Det är ju söndag.
Tänkte dammsuga 08.00 imorse pga. rastlöshet men det fick jag ej så jag gjorde det senare istället.
Tvättat några tvättar och diskat disken. Borde skura golven och duscha också men just nu känner jag faktiskt bara för att surfa runt lite.

Om lillan fortsätter sova så kommer jag hinna sy lite olika grejer. Ska bli kul att se slutresultatet :)
Har även en del andra icke syprojekt att göra. Riktigt roligt kan jag säga! Dygnet behöver fler timmar.

Igår släckte vi för klimatet. Eller i alla fall var det en symbolisk handling..men precis som Petra så tycktes ingen granne göra likadant så det kändes faktiskt rätt trist. Men mysigt var det med stearinljus!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag släckte ner! å gick i säng, haha ja va så slut på! =) Hur länge sov N om dagarna? Elsa sov ju knappt nått..

2010-03-29 @ 08:05:31
URL: http://sjakobsson.blogg.se/

Plita ner en rad!

Namn:
Hänga kvar?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0