En ny Cecilia

Jag har så mycket att göra nu mer att jag sällan hinner sitta framför datorn men nu tog jag mig i kragen och ska plita ner några rader.

På tisdag ska jag klippa mig! Det är väldigt länge sen sist. Det var när jag väntade Naimis som jag fick ett il och tog bort mitt svall. Nu har det vuxit ganska långt och jag har hittat en frisyr som jag fått OK på av i alla fall tre pers :) Ska dessutom färga och slinga. Det har jag aldrig gjort hos en frisör tidigare..Lär ju lätt lägga upp en före och efter bild..total mejk åver i tell ya.

Jag går ju som vanligt med mina jäkla hårband och hästsvans. Haha det är nog så de flesta ser mig. Hatar att ha håret i vägen men nu har jag varit lat och bekväm för länge!! Är så dödens less på hårband så jag tror jag ska gömma undan dom eller skänka dom till behövande haha..




Kommentarer

Plita ner en rad!

Namn:
Hänga kvar?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0