Unskyld

jag suger som bloggerska rent ut sagt :) Det är så nu med rutiner som skall hållas och tider som skall passas.
Jobbet går toppen och jag har ett jättebra schema. Fina arbetskamrater så jag kan inte kräva så mycket mer :)

Ny arbetsvecka väntar och även till helgen blir det jobb.

Ska försöka få tid till att baka till naimis kalas den 16e, hon fyller ju ETT ÅR den 15e så här skall minsann firas som aldrig förr ;D Kommer bli jätteroligt tror jag! Mycket att göra innan dess.

Nu ska jag leta lite sulkys..vill verkligen ha en trehjuling men hittar inte någon bra till vettigt pris. Någon?
Hujj.

Kommentarer
Postat av: Erica

Vi har en .. Hmmm.. Avanti moving light! :-) 3 Hjul till vettigt pris :-)

2010-05-02 @ 22:54:52
URL: http://Erjca.blogspot.com
Postat av: camol

Du har fått en Beautiful Blogger Award av mig sötis! Slit den med hälsan :)

Kram

2010-05-02 @ 23:16:45
URL: http://alhayat.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kul att du bloggar igen.

Vad önskar sig lilla fröken?

Helene

2010-05-03 @ 11:13:48

Plita ner en rad!

Namn:
Hänga kvar?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0