Bra!

Jag har äntligen kommit igång med träningen. Känns så härligt att få röra på sig ordentligt! Det blev himla tufft innan slutet men så är det ju när man är otränad. Jag har inte tränat på flera år, helt fruktansvärt vad jag har satt hälsan långt ner på listan. Hälsan är ju egentligen prio ett. Hur ska jag annars kunna fungera i längden? Ologiskt det där med människor som inte tar hand om sig själva. I och för sig blir det mycket cykling och promenader då dagis ligger minst 20min i bort i snabb takt och jobbet 10-15min så det blir ändå två svängar om dagen + alla andra ärenden så helt stilla sitter jag ju inte ;)
Känner att träningsvärken kommer smygande nu så jag ska väl hoppa isäng innan den gör sig alltför närvarande.
Äntligen tummen ur och nu känner jag för att träna imorgon med!!

Har hittat världens roligaste utbildning också, en på distans. Den vore verkligen nåt för mig men alla bitar är ännu inte på plats för att det ska vara genomförbart just nu. Utbildningen är i alla fall heeelt i min smak!
Tänker inte tala om vad det är för något men ingenting som jag hört om tidigare ;)


Kommentarer
Postat av: Em

Haha, tack för senast tjejen! :) Kolla in nästa vecka när du har tid för nästa pass. ;D

2010-11-05 @ 14:24:21
URL: http://emmeliestenman.blogg.se/
Postat av: Em

haha, näää? är det sant?! :O nu är det bara för dig att vila upp dig så att vi kan satsa 100 procent nästa vecka :) hahaha, jag tror dig!

2010-11-05 @ 15:40:03
URL: http://emmeliestenman.blogg.se/

Plita ner en rad!

Namn:
Hänga kvar?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0