Jag har en vision..

mamma tror att jag kommer bli galen med mina färgval i vissa delar av huset men icke de. Jag har inte hunnit ändra mig än och vid det här laget hade jag förmodligen gjort det hundra ggr om det gällt något annat. Hur som så shoppade jag på Secondhand idag. Soffor...det finns en tanke med varje inköp än om just detta var impuls.
Det finns fortfarande en bild av hur det ska se ut. :) Coolt rent utav. Wait and you'll see! 795pix för rubbet och de kommer att bo in sig i Petras garage tills 1/12 då huset står redo :D Somliga skulle kunna tycka att de, vid första anblicken är gräsliga men det är helheten som gör'et! Med mina ögon blir det ett riktigt relaxat vardagsrum.

Hittade även lite annat, bland annat lampskärmar till mitt kök. Pricken över i't. Nu var mysbelysningen fixad.
Lite idér har jag också fått. Suger åt mig alla inredningstidningars tips som en kruttorr svamp men allt kommer inte att fixas direkt. Det är väl det som är grejen med hus, man har projekt hela tiden. Det blir som en julafton lite då och då fast man redan vet innehållet i paketet. Det gör ju att man längtar vansinnigt!!!

Ikväll har jag jobbat. Med två roliga dudes och en lady.

Nu ska jag surfa vidare med syrrans internet. Jag hänger på Manhattan inatt. Jag och naimisen.

Nä, en marabou och lite svtplay samt en extra timmes sömn inatt. Det är mycket grädde på moset de.

Kommentarer
Postat av: S

Jo men ja ä se frustrerad, skull vilja att allt hänt nu! =) vi ha kike men vi se ju hur de gå =)

2010-10-31 @ 09:59:08
URL: http://sjakobsson.blogg.se/
Postat av: Petra

Det kommer bli toppen ;)

2010-10-31 @ 18:57:27
URL: http://mittlivsomlapp.blogg.se/

Plita ner en rad!

Namn:
Hänga kvar?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0