Tänka sig

Nu har jag kickat igång min kreativa sida igen. Tänka sig att jag skulle börja med något sådant.
Inte helt otippat men ändå ganska långt borta, just för att det känts så övermäktigt. Det skall sannerligen bli spännande att se slutresultatet. Nej, detta gäller varken målarfärg eller tyg! :) Jag är hemlig av mig och så länge jag inte skvallrar för någon så får ni alla vänta tills jag är helt klar :)

och hälsan då? jovars den finns. Ryggen är nu bättre men så föll jag och höften tog stryk. Som den gamla tant jag är så tror jag givetvis att den gått sönder. En spricka om inte annat..och på vilken sida? vänster. Där jag brutit benet två gånger, axeln en gång och armen en gång. Otursgumman. Man är väl inte gjord borti mörans pisse som någon annan skulle ha sagt, mao. jag klarar mig ;)

Förhoppningsvis så kommer jag att få ett glädjande besked i veckan. Nu vankas nedräkning på riktigt.

Laters

Kommentarer
Postat av: Erica

Nu blir jag nyfiken ? Du är alltid så hemlighetsfull av dig ;p

2010-10-16 @ 21:44:26
URL: http://Erjca.blogspot.com

Plita ner en rad!

Namn:
Hänga kvar?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0