Drömmar

ja, det är mycket av den varan just nu. Jag har drömt om Petra två gånger inatt/idag.
Deras lille gosse har nu anlänt så det ska bli spännande att få träffa lilla knytet :)

Idag har vi, jag och kusin J och Miriam med sin gobit Aron och Naima då förstås varit på stan och småshoppat lite.
Hittade några böcker på rean, 60 kr för tre stora böcker. Köpte såklart också Mia Skäringers bok för 59kr. Den sträckläses nog ikväll :) Var inne på Stikka och hittade lite fina saker. Jag ska dit igen.

Fikade på Duvan och sprang efter Naima som föll från små barnstolar titt som tätt. De var helt klart inte så barnvänliga :) Tur att hon är härdad lilla donnan. Aron tog mod till sig och badade i bollhavet, Naima var däremot lite avvaktande fram tills Aron tog sig ett dopp! Det såg härligt ut så jag chillade lite bland bollarna jag med..men mest för att få lite färgglada kort på de små :)

Ikväll har jag spånat och spanat, det är inte bara en kategori ska till utan flera.
Jag har en klar bild av hur jag vill ha det. Väldigt klar men samtidigt så många val så man blir lätt osäker ändå.

Något jag inte är så hemlighetsfull med är mitt hår.
What the frack ska jag göra med det? Jag är öppen för förändring. Jag ändrar mig fort så därav mitt stora behov av att få förnyas, ännu en gång.


Gravid på korthåriga bilden (tydligen kan man få infall av förändring under en grav. som man senare ångrar. Ooh jaaa!!!!)
Däremellan och innan har jag haft väldigt mycket blonda/guldiga slingor eller jättejättelåååångt mörkt hår.

Just nu funderar jag på den här färgen men frisyr då???


Kommentarer
Postat av: Miriam

Tack för igår! Roligt att dom små liven börjar få glädje av varann! Gillade sista frisyrbilden, snygga färger! Tycker även klippningen var fin.

2010-09-29 @ 08:35:54
URL: http://varavuxen.blogspot.com
Postat av: Miriam

Fixar du frillan själv eller går du till frisör? Bara lite nyfiken eftersom jag själv går i hårförändringstankar. Viljan är dock större än ekonomin tillåter, men så är det väl oftast...

2010-09-29 @ 22:19:33
URL: http://varavuxen.blogspot.com

Plita ner en rad!

Namn:
Hänga kvar?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0