Hallå?

Vart tog energin vägen? Jag har inte gjort många knop idag. Sovit mycket och varit i övrigt rätt så avslagen.
Fick ångest ikväll för att Naima inte fått så mycket aktivering idag (mest sång och bokläsning) så vi gjorde grön trolldeg!
Vi satt på köksgolvet och använde två olika potatispressar, mycket konstigt tyckte Naima.

Knövlade även ner en bit trolldeg i huvudet på en docka (lugn, läs vidare) som har en arm som man snurrar och olika hår man kan sätta fast och så kläms degen ut och formas olika. DET var roligare än potatispressarna :)

Nu sover donnan sött, hon är nog också lite i återhämtningsfas. Hon har för övrigt fått två kindtänder uppe och två nere. Måste till tandläkaren och kolla läget, får ju borsta tänderna under tvång jämt!

Jajja, jag har i alla fall hittat julklappar till en del nu. Det gäller att börja i tid så man har någon kosing kvar till jul! :) Detta är faktiskt första gången jag börjat såhär tidigt med julklappar.

Nu ska jag fortsätta käka min helhavre och mina solrosfrön.
Låter väl lyxigt va?:)

Haha.

Kommentarer

Plita ner en rad!

Namn:
Hänga kvar?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0