Herreminje

inte höll jag mig vaken. Frystorkad espresso isn't the shit mao. 
Naima fick lägga sig vid 19 då hon gnuggade ögonen efter att ha busat så hon kiknat av skratt. Hon har även gått baklänges och tjatat om ammo hela kvällen (ammo är farbror på arabiska) Vi och chillade en stund och föll i djup sömn. En timme senare gick jag upp och nu sitter jag här och är alldeles jätteglad.

Inte ett, inte två men tre samtal är gjorda ikväll och de alla får gå under det gick vägen kategorin.
Som jag brukar säga, universum är med mig. Det vill mig väl. Det när nästan så jag tror att jag kommer vakna en dag och inse att det hela var en bluff. En illusion. En dröm.
Men det är det faktiskt inte. Inte alls. Jag önskar ni kunde känna min glädje.
Spread the love nanananaaaaaa :)

Som grädde på moset har jag hittat världens bästa julklapp/ar till kusin J också.
Hon kommer bli så nöjd :]

Det här är en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Erica

Vad härligt att läsa att någon är glad ;-) men man blir ju allt lite nyfiken??? :-)

2010-09-29 @ 22:46:43
URL: http://Erjca.blogspot.com

Plita ner en rad!

Namn:
Hänga kvar?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0