Ibland händer det

..ibland blir man sjuk och det är precis vad jag är nu. Igårkväll fick jag såna äckliga rysningar och sov med både mjukisbyxor, långärmat och fleecetröja samt täcke då. Kallt ändå.

Idag hade vi en läkemedelsutbildning, tror ni att jag klarade av att hålla mig vaken? Nej. Ibland kanske man helt enkelt ska inse sina begränsningar och min var/är helt klart sängläge. 38.5 får hoppas det stannar där, mådde dåligt redan vid 37!!

Får se vad kroppen säger imorgonbitti. Jobb eller inte jobb.
Naima verkar småunderlig också så det kanske är något på G..:(





Något som en söt liten tant sa till mig igår

"Du ska aldrig låta dig luras av den som är dum mot dig." 

och det är ju så sant!


Kommentarer

Plita ner en rad!

Namn:
Hänga kvar?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0