och ingen annan heller

för den delen. Antingen är det för att ni håller med mig eller inte. Svårt att veta. Vill inte ha smygrasister som läser min blogg.

Denna helg jobbar jag. Det går bra och däremellan har jag hunnit sy två fina ärtpåsar till Emmelie på beställning, eftersom jag sytt till en dam på jobbet så hade jag gjort lite reklam haha :) De blev väldigt fina men har tyvärr ingen bild. Imorgon kanske.

Mellan passen idag umgicks jag med Sandra. Länge sen sist och det var väldigt trevligt. Tog en fika och kom ikapp lite missad tid. Hennes son Alvin var väldigt söt och jag måste säga att jag tror aldrig att Naima har varit lika liten som honom och ändå var han 7 månader :) Naima växte rejält redan från början!

Naima kan för övrigt säga:
Bajs
Mojmoj (mormor)
Aja baja.

Det var dagens ord för Naima :)
Hon suger verkligen åt sig snabbt nu och härmar allt man gör.
Det är roligt med utveckling.


Till veckan sker många roliga saker. Har en hel del ärenden att uträtta samt vänta in lite annat.
I väntan så planeras det flitigt.

Kommentarer
Postat av: Syrran

men åh, kan hon säga mojmoj nu.. hoppas att hon lär sig att säga moster snart ;)

2010-09-26 @ 21:52:47
URL: http://xxmariaxx.blogg.se/
Postat av: Miriam

Jag håller med dig. Tycker att det är helt galet att säga annat! Vad är man rädd för? Varför kan man inte öppna famnen och dela med sig?

2010-09-26 @ 22:13:12
URL: http://varavuxen.blogspot.com

Plita ner en rad!

Namn:
Hänga kvar?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0