Spänningen steg avsevärt!

men nu för något annat :) Något i en helt annan kategori men tuuuusen gånger roligare!
Hedrad är ordet som beskriver mig ikväll.

Jag har varit effektiv ikväll, hunnit med att kasta massor med skräp. Nu är det faktiskt bara att slopa "jag kanske kommer använda" och köra på rent och snyggt, även i lådor och skåp. Ja, tanken är väl bra ;) Klockan är ju inte så mycket ännu så jag hinner ett race till.

Har hittat såååå vansinnigt fina tapeter till Naimas rum och det kommer bli jättemysigt! Äntligen hittat ett tema för rummet. Hittills har det bara varit förvaring av diverse och mest barnsaker då. Hon sover ju inte där ännu för vi sover bäst tillsammans! :)

Idag röstade jag. Det var bra för Sverige och framtiden!


Kommentarer

Plita ner en rad!

Namn:
Hänga kvar?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0