I sommarens soliga dagar

..ligger jag på landet och badar. Badar i sol. Vattnet kan jag glömma, för jag är en badkruka. Jag har tagit mig till just över knäna men sen tar det stopp!
Här är lugnet själv, förutom en elak svan som ansåg att jag tog dens revir när jag lät mig få fotvård av spiggen i vattnet. Det var verkligen en supersvan. Från att fem styckna flyger över havet och svänger in mot en vik och försvinner till att en plötsligt är bakom mig! En röd och jag var uppe. De må vara av den romantiska sorten men nådiga de är de ej.
Annars då, jodå jag har fyndat litet på loppis häromkring och lapat sol så att min arma kropp också bränt sig. Bränner mig det gör jag ju egentligen inte, så till vida jag inte ligger på en strand i Italien en heldag utan solskyddsfaktor men nu, här i höga kustens land så gör jag det :) Antar att det är för att jag gömt mig från solen mer eller mindre i 2 år. Snart har jag nog min kanelbränna igen.
Naima njuter i fulla drag, hon nakenfisar och springer nonstop överallt. Snackar duktigt gör hon också, det finns liksom ingen hejd på donnan! Ehm, ska bara hämta sak. Det där Ehm finns med i varje mening. Slutat med välling har hon gjort, sen i torsdags kväll då jag bestämde mig för att vällingen plötsligt tagit slut. Hade ju inte för den sakens skull trott att det skulle gå vägen utan några protester men visst serru det funkade suveränt!
Återvänder snart till hembygden och fortsatt semester. Cirkus fem veckor softar vi på playa del Söder!
Vi ses!
/Cecilia

Kommentarer
Postat av: BA

Duktiga tjejer ! :)

Kramar

2011-07-17 @ 22:40:55
Postat av: Em

Ja, här är så fin så! :) du kommer nog få se mannen då jag jobbar :)

2011-08-18 @ 09:48:28
URL: http://emmeliestenman.blogg.se/
Postat av: Syrran

Jo, det kan vi absolut göra! :) Får planera in nåt!

2011-09-16 @ 11:46:07
URL: http://xxmariaxx.blogg.se/
Postat av: Emelie

Du med är så fin:) du kanske ska uppdatera din blogg? Hehe

2012-01-08 @ 23:06:36
URL: http://parkavenue.blogg.se/

Plita ner en rad!

Namn:
Hänga kvar?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0