Imorrn lunchar vi retro

Imorgon åker det gamla köket ut och det nya in! Det skall också läggas på nytt golv. Det blir nog bra trots att det hederliga trägolvet kommer att befinna sig under ett annat ännu fler år. Ibland måste man vara vuxen och tänka praktiskt och smart va.

Imorgon kommer vi hänga i köket häruppe så därför har jag tvärmålat vitt på ena väggen där det bara är panel. I övriga köket är det en dör-lite-av-lycka-skön retrotapet med retro köksinredning, spis och kyl. Nej folk, jag lider inte :) Det köket kommer senare att bli mitt kreativa rum, bara diskbänken byts ut till en bänkskiva.

Idag blev det marknad trots de ökända vindarna. Jag köpte mig strumpor x 16. Suovas, vantar och kolor. Jag har befunnit mig med glada människor idag och jag känner mig därefter. Det enda jag saknar är energin. Det känns som att jag tappat ett batteri och bara masar på. Kan ju också vara för att jag legat i influensa, återhämtningstiden kan vara någon vecka.

Tack Sandra för en bra dag och tack Petra för en bra kväll. <-- Fina människor & vi ses för lite.

Kommentarer
Postat av: Erica

Vad blir det för golv,kök,bänkskivor? ;-)

2011-03-06 @ 23:42:48
URL: http://Erjca.blogspot.com
Postat av: Sandra

Tack själv <3

2011-03-07 @ 21:09:34
Postat av: Micaéla

Hejj följ gärna min blogg via blogglovin, jag följer redan din :)

2011-04-27 @ 00:30:18
URL: http://xxmickisxx.blogg.se/

Plita ner en rad!

Namn:
Hänga kvar?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0