Vilket skämt

Två böcker med sammanlagt 22sidor från goboken för 200kr!!!!!!!!!! Att dom för övrigt gör en ev. uppsägning av medlemskapet helt omöjlig på gobokens sida "mitt medlemskap" gör mig bara irriterad. Går bara att välja att avboka enstaka paket eller göra en paus i medlemskapet. Under frågor finns inga svar på var man säger upp skiten heller. Det är i alla fall uppsagt via mail men man kan ju tycka att det borde finnas en smartare lösning.
Äsch. Jag kanske bara är blind.

Det suger helt enkelt. Det gör det ju.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Helvete va dyrt... Nää rosa ha ja hata hur länge som helst, men Elsa ä se fin i de åsse i svart.. Dom på BVC säg allti nån spydi kommentr när hon ha svart kläder på se.. ;) Haha.. ;p

2010-02-04 @ 13:41:08
URL: http://sjakobsson.blogg.se/
Postat av: Petra

Det konstiga är att vi inte har nån direkt anledning att vi flyttar till just Lycksele förutom att vi tycker det verkar vara ett mysigt ställe. Min sambo har alltid velat flytta till norrland så sa han bara rakt ut en kväll att vi flyttar till Lycksele. Sen började vi undersöka om stället och tycker det verkar passa oss bra. Vi har aldrig varit där så första gången vi kommer dit är med flyttlasset ;) Så nu har vi sålt vårat hus och flyttar till en lägenhet! Ska bli jätte kul att komma till ett nytt ställe eftersom jag är född och uppvuxen här. Vi får ju bara se om vi trivs men jag hoppas och tror det!!



Trivs du bra i Lycksele? Är du född där?

Kul att du skrev tillbaka!!

2010-02-04 @ 14:14:59
URL: http://mittlivsomlapp.blogg.se/
Postat av: Emine

what?? hur dyrt som helst ju!

2010-02-04 @ 16:41:45
Postat av: Anonym

Man måste ringa till go´boken.

2010-02-06 @ 18:53:22
Postat av: Macilia

Det funkade bra att maila. Mitt medlemskap är uppsagt så:)

2010-02-06 @ 22:25:32
URL: http://macilia.blogg.se/

Plita ner en rad!

Namn:
Hänga kvar?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0