Mardrömmar och födelsedagar!

Har jag börjat ha så mycket på senaste tiden. Inatt var jag döende och jag minns fortfarande känslan. Fruktansvärd panik.  Jag tror det har att göra med huvudvärken, tror det är 5e dagen och den håller sig kvar trots 2alvedon åt ggn. Eller så är det åldersnoja nu när alla fyller år. Nästa månad är det min tur! Livet är hårt minsann ;)

Idag har vi handlat lite smått och gott.
Mor har varit så snäll och hjälpt till att baka tårta, för jag har verkligen haft noll ork. TUSEN TACK OCH LITE TILL!!!
Hubbien fyller 24år idag och det ska ju naturligtvis firas. Igår var det min mamma som fyllde år så där var det väldigt kalasigt och mysigt!

Nä, dags att göra sig fin. Lodiskläder i all ära men när det kommer till kalas ska man vara fin inte skrämma iväg sina gäster! ;)


Kommentarer
Postat av: Syrran

Det va ett riktigt trevligt kalas och gott fika ;)

2010-01-07 @ 12:47:30
URL: http://xxmariaxx.blogg.se/
Postat av: Sandra

Så knasigt det kan bli men du var med i min dröm inatt, just om din födelsedag. Måste ju va för att den är samma dag som min namnsdag..

2010-01-08 @ 15:27:41
URL: http://minisassa.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Sandra, haha ja så kan det ju vara ;) men så drömmer man ju mkt som gravid så det kan ju bero på det ;) för dig alltså! Inte mig :D

2010-01-08 @ 18:01:16
URL: http://macilia.blogg.se/
Postat av: Sandra

Förvisso, tyckte bara de var så passande när du just skrivit om födelsedagar. :)

2010-01-09 @ 18:59:52

Plita ner en rad!

Namn:
Hänga kvar?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0