BMI

Att gå upp i vikt. Det är också ett av mina problem. Herregud människa, sluta klaga! ;P
Ja, men klaga får jag för jag är på väg att göra något åt det! Jag är faktiskt riktigt taggad nu..yeeey.
Man kommer till en punkt när man känner att enough is enough.

Det är inte allt för ofta som man tas på allvar när man säger att man vill gå upp i vikt.
"Åh, du kan få ta några av mina kg"
"Men ge dig, jag önskar jag var så smal!"
"Om det är någon som ska ändra vikten så är det jag, jag måste gå ner!"


Jag vet att när man går efter BMI så stämmer det inte alltid. (tex. vid mycket muskler)
"Kraftig benstomme" etc. ;) som många väljer att dra till med.
Men vad har jag? Tunn benstomme?
Äh, jag väger för lite helt enkelt och anses enligt WHO som underviktig.
3.84 kg som minst måste jag gå upp och tro mig när jag säger att det är sjuuuuuuuukt svårt!!!


Kommentarer

Plita ner en rad!

Namn:
Hänga kvar?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0