Nytt liv.





Jag är i sån obalans att jag nästan börjat undra om jag kommer få den tillbaka över huvudtaget.
Imorgonbitti skall jag droppa mig in på v-centralen och stickas i armen. Därefter har jag ett annat ärende.
The cure is on.

Jag har just överdoserat mitt intag av socker och imorgon blir det ett nytt liv för Cecilia.

Inget socker.
Inget vitt bröd.
Dricka betydligt mycket mer vatten.
Frukt och grönsaker skall förtäras regelbundet.
Motionera/träna.
Regelbundna sovtider.
INGA halvfabrikat.

Det är egentligen inte så konstigt att man kan komma i obalans med tanke på hur himla mycket skit man får i sig dagligen. Helt ärligt vem har någon som helst aning om alla E-nummer som står på förpackningarna man köper? Säg mig VEM?? Östersjön är fylld med antidepressivum, p-piller, antibiotika mm. Det stannar ju inte bara i Östersjön heller.
Ex. Hudkrämer som ju faktiskt läggs på kroppens största organ - huden. En jäkla massa gifter som människor inte tänker på. Ok, jag kommer och tänker inte kunna bli så strikt att jag går au natural liksom och odlar eget eller så men karaktär det har jag och så mycket jag bara kan ska jag försöka styra hälsan i rätt riktning.

Närproducerat och ekologiskt.
Så naturligt som möjligt.

Kanske låter jag helt galet hysterisk men det är jag inte.
Jag har kört mitt motto "lagom är bäst" men framöver blir det detox.

Bli min motivations och träningskompis? ;D

Kommentarer
Postat av: petra

Bara jag får kläcka först så ska jag lätt bli din motionskompis :) Då jäklar!

Puss

2010-07-07 @ 22:43:06
URL: http://bullarensmadicken.blogg.se/
Postat av: petra

Oj då...länkade visst min gamla blogg ;)

2010-07-09 @ 12:12:40
URL: http://mittlivsomlapp.blogg.se/

Plita ner en rad!

Namn:
Hänga kvar?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0