Om man inte

..får hjälp av sjukvården utan ges en telefontid först om 5 dagar så botar man sig själv. Om man kan.
Jag har hittat mitt mirakel i den receptfria medicindjungeln. Det var enklare än vad jag trodde men med ett rätt långvarigt och energikrävande sjukdomsförlopp så kan man tycka att hjälp bör finnas till hands när man ber om det. En månad har jag varit sjuk och de tror att jag ringer i onödan? Alla är inte hypokondriker och ingen vill väl hänga på sjukhus/vårdcentraler mer än nödvändigt. Så himla roligt är det inte.

Kräks på läkare och sköterskor, vårdpersonal öht. som bara nonchalerar sina medmänniskors problem!
Något uttjatat men "man ska vara frisk för att orka vara sjuk" you reckon?

Vissa är verkligen för länge på samma arbetsplats. Cyniska paddor.

Ingen stjärna för Stenbergska idag.

Kommentarer

Plita ner en rad!

Namn:
Hänga kvar?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0