Något jag inte riktigt..

..förstår är varför en ensamstående pappas blogg uppmärksammas och hyllas i det oändliga medan ensamstående mammor ses som något dåligt? (generalisering) Det är ju i alla fall helt solklart att de inte får lika mycket cred eller ens någon över huvudtaget..men när en snubbe inser att han borde ta ansvar och situationen är omvänd..dvs. mamman slår bakut och drar då är mamman en skit och pappan en ängel.
Jaja..ni förstår vart jag vill komma.
Tycker det är konstigt men samtidigt så kände jag mig en aning gråtmild när jag fann bloggen och tyckte det var så fint att Han tog hand om sitt barn. Något som egentligen borde vara alldeles givet och precis lika underbart som en mammas omsorg och kärlek till sitt barn.


Kommentarer

Plita ner en rad!

Namn:
Hänga kvar?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0